Array
(
[id_cms_category] => 1
[position] => 1
[indexation] => 0
[meta_image] => /img/cms/banner-sidonie-latky-ostrava.jpg
[meta_description] =>
[meta_keywords] =>
[meta_title] => Reklamační řád
[head_seo_title] =>
[link_rewrite] => reklamacni-rad
[content] =>
Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady jiné, než odpovídá obvyklému používání nebo opotřebení, má zákazník právo uplatnit reklamaci.
Zboží lze reklamovat v jeho záruční době, která činí 24 měsíců od data nákupu. Tato záruka se nevztahuje na opotřebení věci, které si způsobíte běžným užíváním. U věcí prodávaných za sníženou cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které jsme vám slevu poskytli. Záruka se rovněž nevztahuje na změny či poškození zboží, které bylo způsobeno nesprávnou údržbou a nevhodnou manipulací .
Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodů lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně e-mailem na obchod@sidonielatky.cz a uvedli vedle výstižného popisu vady a zboží, kterého se vada týká, také číslo objednávky. Reklamované zboží včetně dokladu o nákupu je třeba zaslat doporučeně na adresu prodávajícího (Sidonie Design a Látky, Solná 2576/3, 70200 Ostrava, Česko).
O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů.
[id] => 2
[lala] => lolo
)
1
Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady jiné, než odpovídá obvyklému používání nebo opotřebení, má zákazník právo uplatnit reklamaci.
Zboží lze reklamovat v jeho záruční době, která činí 24 měsíců od data nákupu. Tato záruka se nevztahuje na opotřebení věci, které si způsobíte běžným užíváním. U věcí prodávaných za sníženou cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které jsme vám slevu poskytli. Záruka se rovněž nevztahuje na změny či poškození zboží, které bylo způsobeno nesprávnou údržbou a nevhodnou manipulací .
Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodů lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně e-mailem na obchod@sidonielatky.cz a uvedli vedle výstižného popisu vady a zboží, kterého se vada týká, také číslo objednávky. Reklamované zboží včetně dokladu o nákupu je třeba zaslat doporučeně na adresu prodávajícího (Sidonie Design a Látky, Solná 2576/3, 70200 Ostrava, Česko).
O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů.